Followers

Wednesday, August 15, 2012

Selamat Datang!!


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Ini merupakan entri pertama aku untuk laman ini. Budak Ledang merupakan sebuah laman yang akan fokus kepada aktiviti-aktiviti aku di kawasan sekitar Ledang.

Jika ditanya, apakah sebab atau alasan kukuh mengapa aku membina laman ini, aku pun tidak mempunyai jawapan kepada persoalan itu. Tetapi yang pasti, aku ingin berkongsi cerita dengan anda semua mengenai kehidupan baru aku di kawasan baru ini...Ledang!!!!

Sekiranya anda ingin mengenali aku dengan lebih lanjut….anda boleh juga singgah di blog aku yang lain..Ini Kisah Aku….atau anda boleh juga emailkan ke khairul_khai86@yahoo.com. Dan jangan lupa add sekali Facebook dan YM aku sekali ye…

Sekian.

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH MENINGGALKAN KOMEN